Supply planner/logistiker som konsult

En rutinerad logistiker hjälper verksamheten fungera smidigt utan avbrott hela vägen. Personen kan ansvara för orderhandläggning, avropsinköp, leveransbevakning, reklamationer och andra administrativa uppgifter. Vi har ett brett nätverk av logistiker som hjälper er få ut det mesta av situationen.

Vad kan en Supply planner/logistiker göra för dig?

Hjälpa er undvika materialbrist

En av de viktigaste uppgifterna en logistiker har är säkerställa att rätt materialnivå finns i lager. Vi har flera kompetenta planners som hjälper er med avropsinköpet. Med deras expertis säkerställer ni att materialet finns på plats när det väl behövs.

Få arbetet att gå smidigt

Med vår inköpsexpertis slipper ni oroa er för reklamationer, felläggning av beställningar eller leverantörer som inte lever upp till sina löften. Vi har varit med om situationerna tidigare och vet hur de ska hanteras på ett effektivt sätt.

Administrativa inköpsuppgifter

Mycket av det operativa inköpsarbetet är att hantera incidenter som dyker upp. Vi vet hur de ska hanteras på bästa sätt och hjälper er som företag att bli rustade för nästa gång det händer.

Hur kan vi hjälpa er?

Kontakta oss

Fyll i formuläret nedan så återkommer vi till dig inom kort.

  • Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.

Aktuellt

Visa alla nyheter

Caroline Nell

Hej! Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa er hitta rätt resurs inom supply chain, ring mig på 08-409 046 27 eller maila

caroline.nell@starckpartner.se

Boka

X