Operativ inköpare som konsult

En rutinerad operativ inköpare hjälper verksamheten fungera smidigt utan avbrott. Personen ansvarar för orderhandläggning, avropsinköp, leveransbevakning, reklamationer och andra adminstrativa uppgifter. Vi har ett brett nätverk av operativa inköpare som hjälper er få ut det mesta av situationen.

Vad kan en operativ inköpare göra för dig?

Hjälpa er undvika materialbrist

En av de viktigaste uppgifterna en operativ inköpare har är säkerställa att rätt materialnivå finns i lager. Vi har flera kompetenta inköpare som hjälper er med avropsinköpet. Med deras expertis säkerställer ni att materialet finns på plats när det väl behövs.

Få arbetet att gå smidigt

Med vår inköpsexpertis slipper ni oroa er för reklamationer, felläggning av beställningar eller leverantörer som inte lever upp till sina löften. Vi har varit med om situationerna tidigare och vet hur de ska hanteras på ett effektivt sätt.

Administrativa inköpsuppgifter

Mycket av det operativa inköpsarbetet är att hantera incidenter som dyker upp. Vi vet hur de ska hanteras på bästa sätt och hjälper er som företag att bli rustade för nästa gång det händer.

Hur kan vi hjälpa er?

Kontakta oss

Fyll i formuläret nedan så återkommer vi till dig inom kort.

Aktuellt

Visa alla nyheter

Rolf Persson

Hej! Vill du veta mer om hur ni kan spara
pengar och öka kvaliteten på era inköp,
ring mig på 073-656 56 19 eller maila rolf.persson@inkopsdesign.com.

Du kan också boka kostnadsfri rådgivning med någon av våra experter.

Boka

X