Rätt kompetens vid behov

Interim bemanning på inköp eller supply chain

De flesta organisationer upplever situationer där ett par extra händer kan vara till nytta. Det kan vara specifika projekt, extra hög arbetsbelastning, semester eller kanske föräldraledighet? Oavsett behov hjälper vi er med rätt kompetens när ni behöver den som mest.

Kontakta oss

Oavsett behov har vi rätt interimslösning som hjälper dig hantera det tillfälliga behovet

Extra hög arbetsbelastning

Alla företag upplever perioder som är extra intensiva. Det kan vara säsongsbaserat eller kanske en ny marknadstrend? Med en interim inköpare hjälper vi dig hantera situationen och  ta tillvara på möjligheterna.

Semesterveckor

Alla tar semester, inklusive inköpare. En interim inköpare hjälper dig hålla inköpsfunktionen fungerande året runt, även under semesterveckorna. Med oss som samarbetspartner kommer du se fram emot att arbeta efter semestern.

Föräldraledighet

När det lilla miraklet sker finns vi där för att hjälpa dig få ut det mesta av situationen. Oavsett om du eller din medarbetare går på föräldraledighet  kommer våra interimslösningar ta hand om inköp. När du väl kommer tillbaka är inköpet väl omhändertaget.

Projekt

Har du idéer som du vill genomföra men inte kan på grund av tidsbrist? Våra inköpare kan hjälpa dig utföra projektet eller upprätthålla inköpsfunktionen medan du fullföljer dina tankar. Analyser, uppföljningar och utvärderingar är viktiga inslag i en väl fungerade inköpsorganisation och en interimslösning ger dig som inte har tid möjlighet att få ta del av detta.

Omorganisation

Genomgår er organisation förändring i struktur? Vi hjälper er täcka de tillfälliga luckorna som uppstår i samband med ändringen. Våra erfarna konsulter gör omorganisationen smidig och smärtfri.

Sjukskrivning

Har ni en lucka att fylla tills kollegan är tillbaka? Det är viktigt att återhämta sig ordentligt. Vi hjälper er täcka upp för kollegan som blivit sjukskriven. När kollegan är tillbaka lämnar vi över ett väl omhändertaget inköpsarbete.

Hur kan vi hjälpa er?

Kontakta oss

Fyll i formuläret nedan så återkommer vi till dig inom kort.

Vi hade behov av en snabb rekrytering innan sommaren där vi behövde hitta en inköpare som kunde hjälpa mig få lite avlastning. Efter några veckor fick vi kandidater presenterade och träffade några varav en person anställdes. Det gäller att hitta rätt profil och förstå vilka vi är – det lyckades Inköpsdesign med. Pia Wirén, Nordic Procurement Manager, Selecta Läs kundintervju

Jonas Carlberg

Hej! Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa er hitta rätt resurs inom supply chain, ring mig på 070-375 76 96 eller maila

jonas.carlberg@inkopsdesign.com

Boka

X